Wednesday, June 13, 2012

Träningsvärk

Sedan loppet i Kristianstad i lördags har jag knappt kunnat gå. Vaderna protesterade redan i söndags morse och sedan blev det bara värre. Igår kväll gick jag till Friskis och körde ett spinningpass och det kändes lite bättre efter det. Vadmusklerna värmdes upp lite och gick att stretcha ut. Instruktören verkade lite sur för att jag inte cyklade som han sa att jag skulle göra, men jag struntade i det och körde stående cykling hela passet eftersom det känns mest löpstegslikt.

I morgon är det dags för första asfaltspasset på nästan en månad och det ska bli skönt! Malmö är platt och tråkigt, så det blir mp3-spelare med lite sköna podcaster från UltraRunnerPodcast. Intervjun med Ellie Greenwood är bra tycker jag, hon verkar väldigt glad och ödmjuk.

Bild lånad av marsdorian

No comments:

Post a Comment